tehnički pregled
Putnička vozila
Tehnički pregled za putnička vozila je redovna procedura koja se provodi radi osiguranja sigurnosti,
ispravnosti i ekološke prihvatljivosti vozila. Obično se provodi periodično, obično svake 1-2 godine,
u zavisnosti od lokalnih propisa. Pregled obuhvata proveru ključnih sistema kao što su kočnice, svetlosna
signalizacija, suspenzija, upravljački mehanizam, pneumatici, karoserija i izduvni sistem. Vozilo mora ispunjavati
minimalne tehničke standarde kako bi bilo dozvoljeno da se nastavi koristiti na javnim putevima. Pregled vrše
ovlašćene tehničke organizacije ili državni organi. Ako vozilo ne zadovoljava standarde, vlasniku se može izdati
privremena zabrana korišćenja dok se nedostaci ne otklone. Redovno sprovođenje tehničkog pregleda doprinosi
povećanju bezbednosti saobraćaja i smanjenju ekološkog uticaja vozila na životnu sredinu.
Treba naglasiti da ni jedno vozilo ne sme biti učesnik u saobraćaju bez potvrde o tehničkom
pregledu a tehnički pregled je i uslov za registraciju vozila.
Ova procedura minimalno traje traje 30 minuta
Teretna vozila i autobusi
Član 8 Pravilnika o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima
za vozila u saobraćaju na putevima definiše vrstu N u koju spadaju teretna
vozila. Tako imamo podelu na N1,N2 i N3 vrstu teretnih vozila. Podela je napravljena
na osnovu nosivosti tako da u N1 spadaju teretna vozila do 3,5 tona nosivosti, od 3,5
do 12 tona nosivosti N2 i preko 12 tona nosivosti N3.
Ovim pravilnikom su pored nosivosti za teretna vozila definisani i neki drugi standardi.
Tako je definisano da u obaveznu opremu za teretna vozila spada najmanje jedan aparat sa
sredstvom za gašenje požara. Pošto teretna vozila imaju i prostor namenjen putnicima u
zavisnosti od kategorizacije (N1,N2,N3) propisan je i maksimani broj putnika izuzev vozača
u delu za putnike (6,8,8). U zavisnosti od kategorije teretnog vozila propisan je i dozvoljeni
nivo buke koji takva vozila stvaraju. I standardna zimska oprema i propisi se razlikuju pa
je lopata obavezna zimska oprema za teretna vozila preko 3,5 tona nosivosti.
Treba naglasiti da ni jedno vozilo ne sme biti učesnik u saobraćaju bez potvrde o tehničkom
pregledu a tehnički pregled je i uslov za registraciju vozila.
Ova procedura minimalno traje traje 45 minuta
Priključna vozila
Član 8 Pravilnika o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima
za vozila u saobraćaju na putevima definiše vrstu N u koju spadaju teretna
vozila. Tako imamo podelu na N1,N2 i N3 vrstu teretnih vozila. Podela je napravljena
na osnovu nosivosti tako da u N1 spadaju teretna vozila do 3,5 tona nosivosti, od 3,5
do 12 tona nosivosti N2 i preko 12 tona nosivosti N3.
Ovim pravilnikom su pored nosivosti za teretna vozila definisani i neki drugi standardi.
Tako je definisano da u obaveznu opremu za teretna vozila spada najmanje jedan aparat sa
sredstvom za gašenje požara. Pošto teretna vozila imaju i prostor namenjen putnicima u
zavisnosti od kategorizacije (N1,N2,N3) propisan je i maksimani broj putnika izuzev vozača
u delu za putnike (6,8,8). U zavisnosti od kategorije teretnog vozila propisan je i dozvoljeni
nivo buke koji takva vozila stvaraju. I standardna zimska oprema i propisi se razlikuju pa
je lopata obavezna zimska oprema za teretna vozila preko 3,5 tona nosivosti.
Treba naglasiti da ni jedno vozilo ne sme biti učesnik u saobraćaju bez potvrde o tehničkom
pregledu a tehnički pregled je i uslov za registraciju vozila.
Ova procedura minimalno traje traje 45 minuta
Radne mašine
Kako bi uradili tehnički pregled i registrovali Vašu radnu mašinu potreban Vam je neko ko ispunjava uslove za to. Naš tehnički pregled je jedan od retkih u Novom Sadu koji u sklopu tehničkog pregleda ima poligon na kome obavlja uslugu kako za ATV I UTV vozila tako i za sve tipove radnih i gradjevinskih mašina,auto dizalica,traktora i svih ostalih poljoprivrednih mašina koji podležu tehničkom pregledu i registraciji.
Kontakt Inforamcije
Telefon
motomastercontact@gmail.com